Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μαζί με τον Δήμο Ξάνθης, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς από το 6ο και το 7ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης και το 6ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης.
Σε μια όμορφη δράση στο Πάρκο Μεγάλου Αλεξάνδρου πραγματοποιήσαμε συμβολική δεντροφύτευση και συμβολικό καθαρισμό του πάρκου, υπενθυμίζοντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας και ότι κάθε θετική πράξη μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ευχαριστούμε θερμά όλους και όλες όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης και ιδιαίτερα τους μαθητές και τις μαθήτριες για τον ενθουσιασμό, τη συμμετοχή τους και τα δυνατά μηνύματα αισιοδοξίας που έστειλαν για το μέλλον του πλανήτη μας.
Το μέλλον γίνεται πιο πράσινο όταν τα παιδιά γίνονται μέρος της αλλαγής






